Resort Grand Oasis Cancun All Inclusive
Var finns boendet?
Egenskaper
Välj ditt rum
Resort Grand Oasis Cancun All Inclusive
Denna anläggning har totalt 499 ombonade rum. Anläggningen totalrenoverades 2011. Anläggningens gemensamma utrymmen har wifi-anslutning. Alla gäster som bor på denna anläggning välkomnas i lobbyn av den dygnet-runt-öppna receptionen. Denna anläggning tillhandahåller inga babysängar på begäran. Alla rum på detta handikappanpassade boende är rullstolsanpassade. Dessutom finns en parkering tillgänglig på anläggningen för gästernas bekvämlighet. Detta hotell tillämpar grön praxis. När det handlar om att koppla av, kan alla som valt detta boende få svårt att välja med tanke på det breda hälsoutbudet som finns. Underhållningsutbudet kommer med all säkerhet att imponera alla gäster. Gästerna kommer att glädja sig åt de rätter som serveras på de olika gastronomiska matställena. På detta boende är det perfekt att hålla möten under affärsresan. Sportfantaster kan dra fördel av de fritidsaktiviteter som erbjuds på detta boende. Gästerna kan njuta av smakfulla måltider som serveras i anläggningens restaurang. Extra avgifter kan tillkomma för vissa av dessa tjänster.
Andra namn för Resort Grand Oasis Cancun All Inclusive:
Villkor och tjänster
Generell
- Ankomst från: 15:00
- Avresa till: 12:00
- Wifi
- parkering
- Hiss
- Husdjur ej tillåtna
Receptionstjänster
- 24-timmarsreception
- Bagageförvaring
Aktiviteter
- Tennis
Fritid och familj
- Barnklubb
- Casino
Mat och dryck
- Restaurang
- Bar
- Kafé på boendet
Business möjligheter
- Business Centre
Städningstjänst
- Tvättstuga
Hälsa
- Pool
- Spa
- Hamambad
- Bastu
- gym
Vad tycker gästerna om det här boendet?
Boendet fick mestadels positiv feedback från gästerna. Många lovordade den utmärkta servicen och bekväma rummen. Faciliteterna beskrevs som stora och imponerande, men vissa nämnde behovet av uppdateringar, särskilt sängarna. Flera recensenter nämnde också långa väntetider på restaurangerna på platsen och föreslog att detta kunde förbättras. Dessutom nämnde ett par recensioner också problem med städningen, som tuggummifläckar på stolar och bortkastade ansiktsmasker. Trots dessa bekymmer fick personalen konsekvent beröm för sin vänlighet och hängivenhet att lösa eventuella problem. Sammantaget uttryckte gästerna att hotellet överträffade deras förväntningar, med fantastisk personal, rigorös renlighet och läcker mat, men det fanns vissa områden som kunde förbättras, som väntetider på restauranger och renhetsstandarder.