Hotell Ibis Koeln Airport
Var finns boendet?
Egenskaper
Välj ditt rum
Hotell Ibis Koeln Airport
Hotellet ibis Köln Airport är beläget mellan Köln-Bonns flygplats, mässområdet och stadskärnan med direkt anslutning till A3:ans, A4:ans och A59:ans motorväg. Med stadslinje S13 kan du ta dig från hotellet till Kölns centrum på 10 min (3 stationer), till mässområdet och LANXESS Arena på 7 min (2 stationer) och till flygplatsen på 5 min (1 station). Alla hotellets 93 rum är luftkonditionerade, bekväma och rökfria. Sov gott och bekvämt i våra nya sängar. Kostnadsfri parkering i anslutning till hotellet.
Andra namn för Hotell Ibis Koeln Airport:
Villkor och tjänster
Generell
- Ankomst från: 15:00
- Avresa till: 12:00
- Wifi
- Hiss
- Husdjur ej tillåtna
Receptionstjänster
- 24-timmarsreception
- Bagageförvaring
Mat och dryck
- Restaurang
- Bar
- Kafé på boendet
Business möjligheter
- Business Centre
Städningstjänst
- Tvättstuga
Vad tycker gästerna om det här boendet?
Boendet fick blandade omdömen från gästerna. Vissa gäster tyckte att läget var praktiskt, särskilt för dem som hade flyg att passa eller ville utforska närliggande städer som Köln och Bonn. De uppskattade de rena och bekväma rummen, liksom det vänliga och effektiva personalen. Men vissa gäster var besvikna över avståndet från stadens centrum och avsaknaden av en restaurang. En gäst stötte till och med på vägglöss, vilket påverkade deras totala upplevelse. Trots dessa problem rosades hotellet för sina rimliga priser och den pålitliga kvalitet som förknippas med Ibis-märket. Sammantaget rekommenderades det för de som hade tidiga flyg eller behövde en kort vistelse, men kan inte vara idealiskt för de som vill vara närmare stadens centrum.
Recensioner
Kommentarerna uttrycker personliga åsikter från verkliga Destinia-kunder som har fyllt i frågeformuläret som skickats av Destinia efter deras vistelse i boendet eller som har fyllt i frågeformuläret via webbplatsens motsvarande avsnitt. Kommentarerna representerar inte nödvändigtvis Destinias åsikter. Recensioner som innehåller falsk information, förolämpningar, nedsättande kommentarer eller personlig information om kunder ska inte publiceras. Betygen beräknas genom genomsnittet av poängen som erhållits från de ifyllda frågeformulären.