Hotell Park Hyatt Milan
Var finns boendet?
Egenskaper
Välj ditt rum
Hotell Park Hyatt Milan
Det finns totalt 345 rum på anläggningen. Detta boende totalrenoverades 2003. Park Hyatt Milan har wifi-anslutning i de gemensamma utrymmena och i alla rum. Receptionen på detta hotell har dygnet-runt-service för att tillmötesgå gästernas behov när som helst, både dag och natt. Babysängar tillhandahålls inte på Park Hyatt Milan. Alla rum på denna handikappanpassade anläggning är rullstolsanpassade. Det finns parkeringsplatser. Detta hotell har åtagit sig att upprätthålla en miljövänlig praxis. Transfertjänsten finns att tillgå för gästernas bekvämlighet. Tack vare det breda friskvårdsutbudet kan den som bor på detta hotell skämma bort sig under sin vistelse där. Affärsresenärer kommer att uppskatta affärsfaciliteterna som erbjuds på detta boende och som passar för olika slags evenemangEn avgift kan komma att tas ut för vissa av dessa tjänster.
Andra namn för Hotell Park Hyatt Milan:
Villkor och tjänster
Generell
- Ankomst från: 15:00
- Avresa till: 12:00
- Wifi
- Internet
- parkering
- Husdjur tillåtna
- luftkonditionering
- Hiss
- Person med rörlighets svårigheter
- Rökfria rum
Receptionstjänster
- Bagageförvaring
- Säkerhetsbox
- Valutaväxling
- Tur- och utflyktsdisk
Aktiviteter
- Vattensport
- Golf
Fritid och familj
- Barnpassning
Mat och dryck
- Restaurang
- Barnmåltider
- Menyer för särskild kosthållning (på begäran)
- Rumsservice
Transport
- Jag vill boka en transfer
- Hyrbil
Business möjligheter
- Business Centre
- Mötesrum
Affärer
- Affärer
Hälsa
- Spa
- Bubbelbad/jacuzzi
- Hamambad
- Bastu
- Massage
- Frisör
- gym
Vad tycker gästerna om det här boendet?
Park Hyatt Milan fick blandade recensioner från gästerna. Vissa gäster uttryckte besvikelse över ledningen och servicen, och nämnde situationer då de kände sig generade och besvikna. De lyfte fram problem som brist på kompletterande erbjudanden och problem med renligheten i sina rum. Dock hade andra gäster en helt annan upplevelse. De berömde läget, personalen och de lyxiga rummen och beskrev hotellet som ett av världens bästa. Dessa gäster imponerades av den VIP-behandling de fick av varje medlem på hotellet. Conciergen och bagagebärarna fick särskilt beröm för sin fantastiska service. Sammantaget var gästernas upplevelser varierade, där vissa starkt rekommenderade hotellet medan andra ansåg att det saknade klass och service.
Recensioner
Kommentarerna uttrycker personliga åsikter från verkliga Destinia-kunder som har fyllt i frågeformuläret som skickats av Destinia efter deras vistelse i boendet eller som har fyllt i frågeformuläret via webbplatsens motsvarande avsnitt. Kommentarerna representerar inte nödvändigtvis Destinias åsikter. Recensioner som innehåller falsk information, förolämpningar, nedsättande kommentarer eller personlig information om kunder ska inte publiceras. Betygen beräknas genom genomsnittet av poängen som erhållits från de ifyllda frågeformulären.