Hotell Frón
Var finns boendet?
Egenskaper
Välj ditt rum
Hotell Frón
Det totala antalet rum är 63. Hotel Fron är från år 2002. De som bor på denna anläggning kan hålla sig uppdaterade tack vare wifi-anslutningen. Receptionen på Hotel Fron håller öppet dygnet runt. Babysängar tillhandahålls inte på Hotel Fron. Hotel Fron förstår att tillgänglighet är viktigt för alla gäster. Därför har det rullstolsanpassade rum och är helt utformat för god tillgänglighet. Hotel Fron tillhandahåller parkering för gästernas bekvämlighet. Extra avgifter kan tillkomma för vissa av dessa tjänster.
Andra namn för Hotell Frón:
Villkor och tjänster
Generell
- Ankomst från: 14:00
- Avresa till: 11:00
- Wifi
- Internet
- Centralvärme
- Hiss
- Person med rörlighets svårigheter
- Rökfria rum
- Helt rökfritt
- Husdjur ej tillåtna
Receptionstjänster
- 24-timmarsreception
- Bagageförvaring
- Säkerhetsbox
Mat och dryck
- Restaurang
- Bar
- Snacksbar
- Kafé på boendet
- Barnmåltider
- Rumsservice
Business möjligheter
- Mötesrum
Städningstjänst
- Daglig städning
Vad tycker gästerna om det här boendet?
Hotel Fron erbjuder ett oslagbart läge och utmärkt valuta för pengarna med ett betyg på 4,8. Gästerna uppskattar det centrala läget, som är fritt från buller trots närheten till pubar. Rummen är rymliga, varma och rena, med egna badrum. Det vänliga personalen ger utmärkt service, och en receptionist talar flytande spanska. Frukosten erbjuder ett brett utbud av alternativ och serveras i en mexikansk restaurang, som också serverar lunch och middag. Dock har vissa gäster nämnt att kranvattnet har en svag lukt och några hår hittades på sängen i ett fall. Sammantaget är Hotel Fron ett utmärkt val för sin plats, bekväma rum och hjälpsam personal.
Recensioner
Kommentarerna uttrycker personliga åsikter från verkliga Destinia-kunder som har fyllt i frågeformuläret som skickats av Destinia efter deras vistelse i boendet eller som har fyllt i frågeformuläret via webbplatsens motsvarande avsnitt. Kommentarerna representerar inte nödvändigtvis Destinias åsikter. Recensioner som innehåller falsk information, förolämpningar, nedsättande kommentarer eller personlig information om kunder ska inte publiceras. Betygen beräknas genom genomsnittet av poängen som erhållits från de ifyllda frågeformulären.