Hotell Hestia Riga Radi Un Draugi
Var finns boendet?
Egenskaper
Välj ditt rum
Hotell Hestia Riga Radi Un Draugi
Detta gulliga hotell är beläget i Riga. Detta boende har totalt 71 ombonade rum. Hestia Hotel Radi un Draugi genomgick en totalrenovering 2012. Hestia Hotel Radi un Draugi har wifi-anslutning. Dessutom har anläggningen en reception som är öppen hela dagen. Denna anläggning tillhandahåller inga babysängar på begäran. Parkeringsplatserna är en tillgång för de som anländer med bil. Denna anläggning tillämpar en hållbar policy. Detta boende erbjuder en bekväm transfertjänst till flygplatsen. Konferensfaciliteter finns på detta hotell. Resenärerna kommer att uppskatta möjligheten att avsmaka de rätter som serveras på anläggningens restaurangEn avgift kan komma att tas ut för vissa av dessa tjänster.
Andra namn för Hotell Hestia Riga Radi Un Draugi:
Villkor och tjänster
Generell
- Ankomst från: 14:00
- Avresa till: 12:00
- Wifi
- Internet
- parkering
- luftkonditionering
- Centralvärme
- Hiss
- Rökfria rum
- Helt rökfritt
- Allergivänligt rum tillgängligt
- Husdjur ej tillåtna
Receptionstjänster
- 24-timmarsreception
- Bagageförvaring
- Säkerhetsbox
- Låsbara skåp
- Snabb in- och utcheckning
- Betjänad parkering
Fritid och familj
- TV-kanaler för barn
Mat och dryck
- Restaurang
- Bar
- Snacksbar
- Barnmåltider
- Menyer för särskild kosthållning (på begäran)
- Lunchpaket
- Rumsservice
- Frukost på rummet
- Vatten på flaska
- Frukt
- Snacks
Transport
- Jag vill boka en transfer
- Hyrbil
Allmänna utrymmen
- Terrass
- TV
- Library
Business möjligheter
- Business Centre
- Mötesrum
Städningstjänst
- Daglig städning
- Byxpress
- Tvättstuga
- Skoputsning
Affärer
- Affärer
Hälsa
- Spa
- Massage
- Skönhetsbehandlingar
Recensioner
Kommentarerna uttrycker personliga åsikter från verkliga Destinia-kunder som har fyllt i frågeformuläret som skickats av Destinia efter deras vistelse i boendet eller som har fyllt i frågeformuläret via webbplatsens motsvarande avsnitt. Kommentarerna representerar inte nödvändigtvis Destinias åsikter. Recensioner som innehåller falsk information, förolämpningar, nedsättande kommentarer eller personlig information om kunder ska inte publiceras. Betygen beräknas genom genomsnittet av poängen som erhållits från de ifyllda frågeformulären.